ADAM

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1878 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Zkratka ADAM a jeho filozofie se poněkud liší od zkratky AIDA, která nám spíše pomáhá, aby si čtenář produkt zakoupil pouze jednou. Fáze ADAM se zaměřují na dlouhodobější spolupráci se zákazníkem.



Chceme, aby se zákazník k nám stále vracel a nakupoval u Nás. Fáze marketingového myšlení ADAM:

  • attention - vyvolání zájmu
  • desire - decision - touha - rozhodutí
  • action - akce
  • memory - zapamatování

Jak je patrné u této filozofie je jako první fáze rovnou vyvolání zájmu. Dále vyvolání touhy (potřeby) a akce. Novou fází je memory - zapamatování produktu, která je stejně důležitá jako vyolání zájmu o produkt. Potřebujeme a to je i cílem ADAM, aby se zákazníci vraceli a znovu kupovali produkt nebo službu

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 10:14

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177