Off page faktory

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1272 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Jak již název napovídá, za off-page faktory jsou považovány změny, které se neprovádí na konkrétní www stránce. Jedná se například o nákup zpětných odkazů, registraci do katalogů, apod.



Pokud se domluvíme s majitelem nějákeho webu, že na nás bude odkazovat (článek, partneři) vytváříme tak off-page faktor a v tomto konkrétním případě linkbuilding.

Nově se velice silným nástrojem stává zviditelní se na stránkách Facebooku. Propagace našich stránek na sociálních sítích nám opět o něco zvýší pozice ve vyhledávačích a návštěvnost webu.

Selským rozumem se dá přijít na to, že existují i on-page faktory. Ty spolu s off-page faktory k sobě neodlučitelně patří při optimalizaci webových stránek a nelze jeden z nich opomenout.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 09:45

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit