Newsletter - elektronický zpravodaj

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 2074 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Newsletter je prostředek, který pomáhá při komunikaci se zákazníky (odběrateli). V dnešní době e-mailů je elektronický zpravodaj nejlevnější variantou komunikace se čtenáři nebo zákazníky webových stránek (e-shopů).



http://cs.wikipedia.org/wiki/Copywriter

Newsletter podává zákazníkům informace o novinkách nebo akčních nabídkách konkrétního e-shopu (webových stránek).

Důležité je, aby newsletter obsahoval užitečné informace a neobtěžoval tak příjemce. Pokud dobře zacílíme segment uživatelů, tak může newsletter plnit dobře svůj účel a zvyšovat konverzi.

Marketingový účel newsletteru spočívá v nenásilném zasílání nabídek produktů nebo služeb dané firmy.

Elektronický zpravodaj musí být kreativně a zajímavě napsán a vytvořen, aby vzbudil zájem, příjemce si ho přečetl a nejépe si zakoupil nabízený produkt (službu).

Není dobré newsletter zasílat lidem, kteří o něj nezažádali. Toto jednání je nezákonné a jedná se o spam. Obesíláme pouze zakazníky, kteří jsou registrování do systému.

Například pokud vytvoříme zákazníkovi webové stránky zeptáme se ho zda chce zasílat novinky o nových službách. Pokud souhlasí, tak za několik měsíců můžeme těmto zákazníkům zaslat newsletter o možnosti přikoupení SEO, PPC, regitrace do katalogů, apod.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 11:16

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177