Při optimalizování pro vyhledávače nám jde o jedinou věc, umístit se ve výsledcích vyhledávání co nejvýše na klíčová slova, která jsou relevantní s naším tématem a obsahem stránek. Důvod je prostý, checeme přeci přilákat co nejvíce potencionálních zákazníků (čtenářů) na naši webovou prezentaci nebo blog.
Cíl zní jednuduše, ale vede k němu krkolomná a mnohdy nikdy nekončící cesta.
Chci ovšem podotknout, že jakýkoliv jiný cíl by většina webových stránek a e-shopů mít neměla. Pokud chceme uspět v souboji s konkurencí, musíme hlavně investovat čas nebo peníze do SEO optimalizace.
Proces optimalizace webových stránek dále pokračuje každodenní SEO analýzou a reakcí na její výsledky.
Na tomto webu najdete řadu typů, pojmů a návodů jak vylepšit vaše stránky z pohledu SEO optimalizace.
Články kterými můžete začít:
V podkategorii - pojmy, naleznete SEO slovník nejpoužívanějších slovíček a výrazů. SEO optimalizace se dá rozdělit na dvě části on-page faktory a off-page faktory.
Zdroje
- 333 tipů a triků pro SEO (cpress)