Každá webová prezentace je zaměřena určitým směrem a tento směr by měly vyjadřovat keywords. Nevyplácí se vytvářet SEO a používat v ní klíčová slova, která nemají s obsahem webových stránek nic společného.
Existují nástroje, které zjistí jak se lidé ptají vyhledávačů když hledají určité stránky (zboží, služby). Můžete vyzkoušet:
Google - návrhy klíčových slov
Seznam - návrhy klíčových slov
Jako hlavní klíčová slova mohou být například pro cestovní kancelář slova dovolená, ubytování, hotel. Tyto slova lze spojit i do frází tzv. Long tail neboli dlouhý chvost (ocas).
Klíčové slovo by se mělo vyskytovat v titulku stránky, nadpisech, v interních odkazech, v tagu strong ale také v textu. Ovšem přílišné a tedy podezřelé používání keywords je zakázané a jedná se o tzv. black hat SEO.
Zdroje
- 333 tipů a triků pro SEO (cpress)