Český trh srovnávačů cen ožije – do ringu vstupuje Pricemania

Napsal(a) Napsáno středa, 22 říjen 2014 Zveřejněno v Zaujalo nás Přečteno 3703 krát
Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)

Na bojišti srovnávačů cen a kvality e-shopů na českém trhu se budou dít věci. V šatně se rozcvičuje nový hráč a není to žádný nováček. Na dresu nosí jméno Pricemania a řadí se mezi přední e-commerce hráče na slovenském trhu. Má 7 let zkušeností, za sebou nadšený tým 16 mladých lidí a vysoké ambice. Za tu dobu se toho hodně naučil a teď to chce dokázat i na zahraničních trzích.




Na český trh přichází s úplně novou generací webu, který klade maximální důraz na snadnou a rychlou použitelnost a je přizpůsoben pro mobilní zařízení. Prosadit se chce hlavně špičkovým katalogem a šíří a kvalitou obsahu, na kterém se budou podílet přední odborníci v oboru. Cílem je pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale i s výběrem a srovnáním samotného zboží.

Web www.pricemania.cz je už spuštěn v BETA verzi s velmi omezenou funkcionalitou a obsahem. Postupně během roku 2014 budou přibývat nové funkce i užitečné obsahové sekce.

Tým Pricemania

V těchto týdnech však už naplno probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi probíhá párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, tzn. zejména bílé a černé zboží, foto, parfémy, pneu, knihy.

Zájem o spolupráci už potvrdili přední hráči na českém trhu jako Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz a spousta dalších. V případě zájmu o přednostní zařazení produktů můžou e-shopy kontaktovat: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pricemania samozřejmě podporuje XML feedy předních českých srovnávačů.

Tým Pricemania

Pricemania na českém trhu v žádném případě nepřichází hrát druhé housle. “Víme, že to vůbec nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo 3 na českém trhu,” říká jednatel společnosti Michal Král a dodává: “Po spuštění ostrého provozu budeme konkurenceschopni technologicky a do konce roku 2014 i obsahově.” Po “dorovnání“ konkurence už má Král připraveno několik novinek, které budou i na českém trhu unikátní.

Michal Král z Pricemania.cz

Marketingové aktivity jsou připraveny na ostrý start Pricemanie, který je naplánován v průběhu druhého kvartálu 2014. Provozovatel počítá s masivními investicemi do PPC systémů, sociálních sítí, e-mail marketingu, PR aktivit a hlavně do intenzivní práce s uživateli webu.

O Pricemania.cz

Pricemania.cz je součástí mezinárodní skupiny Pricemania, která provozuje jeden z největších srovnávačů cen na slovenském trhu www.pricemania.sk. Ten už 3 roky od spuštění dosáhl návštěvnosti 1 mil. návštěv měsíčně. Srovnávač pomáhá zvyšovat obraty více než 5500 e-shopům a vyhledává v databázi 650 000 produktů. Do skupiny Pricemanie patří také inzertní portál www.bazarmania.sk a vyhledávač slev www.zlavomania.sk. Novinkou je také první komplexní vzdělávací program pro oblasti e-commerce a on-line marketingu pod názvem Pricemania Academy.

Tým Pricemania



Naposledy změněno pátek, 24 říjen 2014 09:36

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...

Lukáš Kolovrat

V roce 2012 jsem absolvoval FIM na Univerzitě v Hradci Králové. Nyní pracuji ve firmě WebPrezent, kde mám na starosti PPC systémy a analytické práce. Jednou za čas si pohraji i s HTML a CSS. A taky jsem získal čestnou funkci redaktora WebZpravodaje.

 



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177