Na český trh přichází s úplně novou generací webu, který klade maximální důraz na snadnou a rychlou použitelnost a je přizpůsoben pro mobilní zařízení. Prosadit se chce hlavně špičkovým katalogem a šíří a kvalitou obsahu, na kterém se budou podílet přední odborníci v oboru. Cílem je pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale i s výběrem a srovnáním samotného zboží.
Web www.pricemania.cz je už spuštěn v BETA verzi s velmi omezenou funkcionalitou a obsahem. Postupně během roku 2014 budou přibývat nové funkce i užitečné obsahové sekce.
V těchto týdnech však už naplno probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi probíhá párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, tzn. zejména bílé a černé zboží, foto, parfémy, pneu, knihy.
Zájem o spolupráci už potvrdili přední hráči na českém trhu jako Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz a spousta dalších. V případě zájmu o přednostní zařazení produktů můžou e-shopy kontaktovat: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pricemania samozřejmě podporuje XML feedy předních českých srovnávačů.
Pricemania na českém trhu v žádném případě nepřichází hrát druhé housle. “Víme, že to vůbec nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo 3 na českém trhu,” říká jednatel společnosti Michal Král a dodává: “Po spuštění ostrého provozu budeme konkurenceschopni technologicky a do konce roku 2014 i obsahově.” Po “dorovnání“ konkurence už má Král připraveno několik novinek, které budou i na českém trhu unikátní.
Marketingové aktivity jsou připraveny na ostrý start Pricemanie, který je naplánován v průběhu druhého kvartálu 2014. Provozovatel počítá s masivními investicemi do PPC systémů, sociálních sítí, e-mail marketingu, PR aktivit a hlavně do intenzivní práce s uživateli webu.