Conversion-Rate - míra konverzí

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1808 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Míra konverzí je procento návštěvníků, kteří vstoupili na vaše stránky a provedli požadovanou akci. Vyjadřuje se v procentech a pro její výpočet musíme znát počet prokliků a počet konverzí. Přiblížení pojmu proklik.



Míra konverzí je tedy poměrová veličina, která se vypočítá:

míra konverzí = (počet konverzí / počet proklilků) * 100

počet konverzí - představuje návštěvníky landing page, kteří provedly požadovanou akci (odeslaly formulář)

počet prokliků - představuje lidí, které jsme získali přes službu AdWords(počet kliknutí na reklamu)

Tato veličina nám jednoduče ukáže efektivitu námi vytvořené reklamy.

Běžná míra konverze u průměrného internetového obchodu se pohybuje kolem 1-2%.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 10:12

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177