Landing page - cílová internetová stránka

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1743 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Landing page neboli cílová stránka je stránka, na které se uživatel ocitne, pokud klikne na vaši reklamu na Googlu. Jedná se většinou o úvodní stránku webu nebo některou podstránku s detailem produktu.



Reklamou, kterou můžete přilákat uživatele internetu na vaše stránky může být reklamní banner, platba za proklik, newsletter apod.

Při tvorbě reklamní kampaně, lze vytvořit i speciálně jednu stránku na kterou budeme odkazovat a která bude sloužit k propagaci konkrétní akce nebo produktu.

To nemění nic na tom, že cílem landing page je přinutit návštěvníka k nějáké akci - konverzi.

Conversions - konverze

Pokud prodáváme jakýkoliv produkt nebo jakoukoliv službu, měl by být na cílové stránce určitě formulář pro odeslání objednávky. Důležité je získat kontakt na potenciálního zákazníka a pracovat s ním.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 10:10

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177