PR článek musí mít pro čtenáře nějákou informační hodnotu. Nemělo by být na první pohled vidět, že hlavním důvodem článku je prezentace a prodej výrobku. Měl by být čtivý, vtáhnout čtenáře a tím prodat nenásilně výrobek.
Podoba PR článku
Článek by měl mít nějákou strukturu a odpvědět na základní otázky typu:
- jaký problém článek řeši
- jaký produkt nám ho vyřeší
- k čemu je prospěšný
- co se stane, když produkt zakoupíme
- kladné hodnocení produktu
Důležité je vžít se do pocitů čtenáře, který potřebuje vyřešit konkrétní problém a správně mu poradit.
Nesmíme zapomenout na prolinkování s produktem na oficiálních stránkách, kde produkt zakoupit, technickými paramety, apod.
Kam vložit PR článek
Nejdůležitějším zůstává to, že si nami vytvořené PR články musí někdo, někde přečíst. Můžeme k tomu použít naše vlastní zdroje - firemní blog, facebook, twitter, partnery webu, apod.
Na internetu existuje mnoho všeobecných a tématických PR katalogů, do kterých lze bezplatně nebo za poplatek tyto články vkládat.
Zdroje
- 333 tipů a triků pro SEO (cpress)