PR článek

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1708 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Zkratka PR značí anglické sousloví "public relations", nebo-li vztahy s veřejností. Firmy a společnosti těmito PR články udržují vztah s okolním světem, za účelem podpoření firemní značky a pověsti.



PR článek musí mít pro čtenáře nějákou informační hodnotu. Nemělo by být na první pohled vidět, že hlavním důvodem článku je prezentace a prodej výrobku. Měl by být čtivý, vtáhnout čtenáře a tím prodat nenásilně výrobek.

Podoba PR článku

Článek by měl mít nějákou strukturu a odpvědět na základní otázky typu:

  • jaký problém článek řeši
  • jaký produkt nám ho vyřeší
  • k čemu je prospěšný
  • co se stane, když produkt zakoupíme
  • kladné hodnocení produktu

Důležité je vžít se do pocitů čtenáře, který potřebuje vyřešit konkrétní problém a správně mu poradit.

Nesmíme zapomenout na prolinkování s produktem na oficiálních stránkách, kde produkt zakoupit, technickými paramety, apod.

Kam vložit PR článek

Nejdůležitějším zůstává to, že si nami vytvořené PR články musí někdo, někde přečíst. Můžeme k tomu použít naše vlastní zdroje - firemní blog, facebook, twitter, partnery webu, apod.

Na internetu existuje mnoho všeobecných a tématických PR katalogů, do kterých lze bezplatně nebo za poplatek tyto články vkládat.

Zdroje

 



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 10:07

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177