Copywriting - psaní textů pro web

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 1873 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Copywriting je zajímavá disciplína při tvorbě obsahu webových stránek. Český název by mohl být něco jako obchodní psaní pro web. Napsat kvalitní obchodní text není vůbec jednoduché a je potřeba se nad ním zamyslet.



Kvalitní copywriting posouvá webové stránky opět o kousek dále z pohledu prefesionálního přístupu a samozřejmě také SEO.

V podstatě se jedná o kvalitně a odborně napasný text, který obsahuje správné množství klíčových slov. Klíčová slova musí korespondovat s tím co návštěvník na stránkách najde. Dobré je volit i kombinace slov a alternativy, které mohou zákazníci zadat do pole pro vyhledávaní.

Správný copywriting musí pracovat i s tagy HTML kódu, jako je tag <strong></strong>, odkazy, nadpisy a meta tagy a vhodně do nich vkládat klíčová slova.

Správný copywriter (tvůrce copywritingu) musí plnit tyto cíle:

  • motivuje návštěvníka stránek ke koupi (čtení článků)
  • zvyšuje pozici ve vyhledávačích (klíčová slova)
  • zvyšuje tím pádem i návštěvnost webu

Ikdyž je copywriting velice často opomíjen majiteli webů jeho síla je ohromná. Copywriting je cesta jak prodávat produkty, jelikož text je nejdůležiější součást webové prezentace.

Zdroje



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 11:10

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177