Keywords - klíčová slova

Napsal(a) Napsáno středa, 19 červen 2013 Zveřejněno v Pojmy Přečteno 5371 krát
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Každý web a dokonce i každá stránka webové prezentace je optimalizována na jiná klíčová slova. Tato slova hrají významnou roli při zobrazení výsledků vyhledávání právě na klíčová slova, která zadává uživatel do pole pro vyhledávání.



Každá webová prezentace je zaměřena určitým směrem a tento směr by měly vyjadřovat keywords. Nevyplácí se vytvářet SEO a používat v ní klíčová slova, která nemají s obsahem webových stránek nic společného.

Existují nástroje, které zjistí jak se lidé ptají vyhledávačů když hledají určité stránky (zboží, služby). Můžete vyzkoušet:

Google - návrhy klíčových slov

Seznam - návrhy klíčových slov

Jako hlavní klíčová slova mohou být například pro cestovní kancelář slova dovolená, ubytování, hotel. Tyto slova lze spojit i do frází tzv. Long tail neboli dlouhý chvost (ocas).

Klíčové slovo by se mělo vyskytovat v titulku stránky, nadpisech, v interních odkazech, v tagu strong ale také v textu. Ovšem přílišné a tedy podezřelé používání keywords je zakázané a jedná se o tzv. black hat SEO.

Zdroje



Naposledy změněno čtvrtek, 20 červen 2013 11:20

Zaujal Vás tento článek? Sdílejte ho a šiřte dál...



Warning: Creating default object from empty value in /pub/jiranwa/webzpravodaj.cz/web/www/plugins/system/t3/includes/joomla25/modulehelper.php on line 177